08:00
08:50
Registrace a ranní káva
08:50
09:00
Keynote Speech
Jakub Rejzek
prezident VNICTP z.s.
09:00
09:05
ČTÚ: Zpráva o činnosti ČTÚ a shrnutí aktivit na poli regulace
Hana Továrková
předsedkyně Rady ČTÚ
09:05
09:15
ČTÚ: Moderovaná diskuze s předsedkyní Rady ČTÚ. Posílejte dotazy prostřednictvím Slid.do
Hana Továrková
předsedkyně Rady ČTÚ
09:15
09:30
CESNET: Kam kráčí kyberbezpečnost
Jan Kolouch
Metodik kybernetické bezpečnosti, CESNET
09:30
10:20
Využití 5G sítí pro regionální operátory
Jakub Rejzek
prezident VNICTP z.s.
Šimon Toman
právník a ředitel, advokátní kancelář TOMAN & PARTNEŘI
Pavel Šístek
oddělení rozvoje a strategií, ČTÚ
Jaroslav Holobradý
sekce elekronických komunikací, MPO
10:20
10:40
ČTÚ: Ochrana spotřebitele a proběhlé či očekávané změny v roce 2021 se zaměřením na dozorové a kontrolní role ČTÚ
Pavla Zichová
ředitelka Sekce rozhodování sporů a ochrany spotřebitele, ČTÚ
10:40
10:50
MPO: Nová pravidla pro poskytování dotací na budování sítí elektronických komunikací
Petr Filipi
ředitel sekce veřejné podpory, MPO
10:50
11:10
AK Velíšek & Podpěra: Změna Zákona o elektronických komunikacích - konkrétní návrhy usnadnění výstavby
Jan Zahradníček
právník se specializací na telekomunikace, AK Velíšek & Podpěra
Jiří Havránek
člen týmu Reforma státu, která změny ZEK připravovala
11:10
11:40
Ericsson: MINI-LINK mikrovlnné spoje
Jaroslav Švarc
Technical Sales Manager Transport
11:40
12:00
ČTÚ: Nová pásma RLAN 5,2 a 5,8 GHz
Pavel Šístek
oddělení rozvoje a strategií, ČTÚ
12:00
12:05
FlowCutter: Analýza Netflow pro ISP jinak - užitečně a bez omezení
Matěj Pavelka
jednatel, FlowCutter s.r.o.
12:05
12:30
SITEL : Ochranný optický materiál, optosloupek a dobíjecí sloupek pro e-kola
Marek Sodoma
produktový manažer, SITEL
12:30
13:30
Přestávka na oběd
13:30
14:00
NIX.CZ: Přechod infrastruktury NIX.CZ na VxLAN/EVPN
Marian Rychtecký
technický ředitel, NIX.CZ
14:00
14:30
Dial Telecom: Poslední trendy na trhu pronájmu kapacit
Tomáš Strašák
obchodní ředitel, Dial Telecom
14:30
14:50
Tivio: Revoluce televizní zábavy
Ladislav Navrátil
Chief Executive Officer, Tivio
14:50
15:10
CETIN: Zrychlujeme Česko
Martin Škop
generální ředitel, CETIN
15:10
15:30
J&T Leasing: Financování telekomunikačních sítí
Vlastimil Nešetřil
CEO, člen představenstva, J&T Leasing, a.s.
15:30
15:50
VPGC: 1 Tbps DDoS pračka powered by A10 Networks
Vjačeslav Petrasevskij
Cybersecurity & Networking Business Development Professional, VPGC
15:50
16:10
VDT Technology: 5G řešení pro chytrá města
Erik Feldman
předseda představenstva, VDT Technology
16:10
16:30
Prozeta: AntiDDoS - design řešení, infrastruktura, mitigace v cloudu
Milan Beníček
Head of Operations, Prozeta
David Čermák
CTO, Prozeta
16:30
16:50
Netigo CE: Arista jako ASBR
Michal Čejka
Presales Engineer, Netigo CE
Alexander Weinbacher
Account Manager Austria & Eastern Europe, Arista Networks
16:50
17:10
ComSource: Nový pohled na využití Data Retention řešení pro ISP
Petr Kadlec
Product Owner & Data Analys, ComSource
17:10
17:30
Enovation: Vysokorychlostní internet a dotace: V čem jsme se poučili a co nás čeká v dalších letech
Marek Vaculík
Dotační specialista, enovation
17:30
17:50
WC NET: Robotické protahování optického vlákna až do domu
Michal Najman
zakladatel projektu WC NET
17:50
18:10
Cambium Networks: Multigigabitové 60GHz sítě a PMP (Point-to-multipoint) spojení v praxi (EN)
Sylwester Chojnacki
Sales Director for CEE Region, Cambium Networks
18:10
18:15
Tombola
20:00
00:00
Večerní program, občerstvení - účastnický poplatek Super

Pro partnery

Kontaktní osoby

Eva Špindlerová
jednatelka (partnerství)
+420 777 871 591
Jana Apolínová
produkce (administrativa, registrace, ubytování)
+420 728 306 688

Konference Kam kráčí telekomunikační sítě Plzeň 2021 je pořádána společností ISP Legal & Technologies s.r.o. a v produkci společnosti PEM Communication s.r.o.

Znovu proběhne v prostorách Parkhotelu Plzeň**** ve čtvrtek 23. září 2021.

 

  • předpokládaný počet účastníků je 500 osob
  • registrace účasti i ubytování včetně zástupců partnerů probíhá pouze registrací prostřednictvím registračního formuláře 
  • otevíráme možnost registrovat se na akci ve dvou úrovních: Standard (jen na konferenci) nebo Super (na konferenci včetně účasti na večerním programu), přičemž každý Partner konference má v rámci partnerského poplatku 2 vstupy Super zahrnuty, pro ostatní zástupce firmy nebo hosty je třeba v registraci správně zvolit, který druh účastnického poplatku objednáte
  • prosíme o vyplnění všech položek v registračním formuláři
  • registrace na konferenci bude uzavřena 16. 9. 2020, v případě potřeby změny je možné vyhovět pouze do tohoto data
  • prosíme o úhradu všech poplatků do 17. 9. 2020, v případě opačném si produkce vyhrazuje právo neuhrazenou registraci včetně ubytování stornovat

 

Partnerství

  • KKTS Konferenci může podporovat 5 Hlavních partnerů a 50 Partnerů 
  • každá společnost, která se stala partnerem konference, má podmínky partnerství uvedené v potvrzené objednávce
  • Partner má v partnerském poplatku zahrnuty 2 účastnické vstupy Super zdarma
  • v partnerském poplatku není zahrnuté ubytování, ubytování je nutné objednat prostřednictvím registračního formuláře
  • partnerům garantujeme ubytování v Parkhotelu Plzeň**** při registraci do 30. 6. 2021
  • v registračním formuláři prosím nezapomeňte zvolit v poli Účastník/ Partner/ Hlavní partner pozici Partner
  • výběr místa pro stánek podléhá časovému pořadí, v němž byla potvrzena objednávka partnerství

 

Stavba výstavních stánků

  • stánky partnerů - foyer a Big Hall
  • přednáškový program konference - sál CONFERENZA
  • velikost výstavního prostoru: 2,5 x 2m
  • vybavení připravené produkcí: 1x stůl, 2x židle
  • termín přípravy stánků: středa 22. 9. 2021 od 18:00
  • uzavření prostor pro přípravu: středa 22. 9. 2021 ve 22:00
  • vlastní vybavení: prodlužovačka
  • POZOR: stavba všech expozic musí být dokončena ve středu 22. 9. 2021 do 22:00 hodin!

Vklad materiálů do tašek pro účastníky

  • termín dodání materiálů: nejpozději středa 22. 9. 2021 do 18:30 - v případě dodání materiálů později NENÍ možné zařadit materiály ke kompletaci!!!
  • počet: 400 ks
  • max. velikost: A4
  • max. 1 druh materiálu od každého Partnera (pokud máte více věcí, je nutné dodat je v jedné složce)
  • materiály je možné dodat následujícími způsoby:
  • zaslat na adresu hotelu s doručením v termínu od 14. 9. 2021 do 22. 9. 2021, zásilka musí být označena "KONFERENCE KKTS 23. 9. 2021"
  • předat na místě produkci ve středu 22. 9. 2021 do 18:30 hodin

 

Přednáška

  • všechny společnosti, které mají zařazenou přednášku do programu, mají tuto skutečnost potvrzenu objednávkou
  • všechny prezentace v sále CONFERENZA budou probíhat ze společného notebooku napojeného na ozvučení a další techniku - NENÍ možné připojit vlastní notebook
  • požadovaný formát: ppt 
  • termín dodání přednášek: úterý 21. 9. 2021
  • adresa dodání přednášek: apolinova@pemcom.cz

 

Produkce

PEM Communication s.r.o.

Lužná 716/2, 160 00 Praha 6

IČ: 284 31 626, DIČ: CZ28431626

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku Městakým soudem v Praze, oddíl C, vložka 141017

Bankovní spojení: Raiffeisenbank, č.ú.: 3768529001/5500