Potřebujete poradit? Kontaktujte nás!
V případě potřeby se na nás neváhejte obrátit. Rádi vám pomůžeme s vyřešením veškerých partnerských požadavků či nejasností. Níže naleznete informace ohledně druhů vstupného, rozložení konferenční haly a dalších realizačních informací.
KKDS Olomouc 2025
Základní informace
- lokace: NH OLOMOUC CONGRESS**** (organizátor si vyhrazuje právo změny lokace)
- termín: čtvrtek 24. dubna 2025
- předpokládaný počet účastníků je 450 osob
- registrace účasti i ubytování včetně zástupců partnerů probíhá pouze registrací prostřednictvím registračního formuláře
- otevíráme možnost registrovat se na akci ve třech úrovních: STANDARD (jen na konferenci), SUPER (na konferenci včetně účasti na večerním programu), přičemž každý Partner konference má v rámci partnerského poplatku zahrnuty 2 vstupy SUPER zdarma, pro ostatní zástupce firmy nebo hosty je třeba v registraci správně zvolit, který druh účastnického poplatku objednáte
- prosíme o vyplnění všech položek v registračním formuláři
- prosíme o úhradu poplatků do 10. 4. 2025, v případě opačném si produkce vyhrazuje právo registraci včetně ubytování stornovat
Eva Špindlerová
Obrázek
Eva Špindlerová
spindlerova@pemcom.cz
Jednatelka (partnerství)
+420 777 871 591
Markéta Hradecká
Obrázek
Markéta Hradecká
hradecka@pemcom.cz
Produkce (administrativa, partnerství)
+420 728 110 022
Partnerství
- Konferenci KKDS Olomouc může podporovat 5 Hlavních partnerů a až 45 Partnerů
- každá společnost, která se stala Partnerem konference, má podmínky partnerství uvedené v potvrzené objednávce
- Partner má v partnerském poplatku zahrnuty 2 účastnické vstupy Super zdarma
- Partner nemá v partnerském poplatku zahrnuté ubytování, ubytování je nutné objednat prostřednictvím registračního formuláře, partnerům garantujeme ubytování v hotelu NH OLOMOUC CONGRESS při registraci do 24. 2. 2025
- v registračním formuláři prosím nezapomeňte zvolit v poli Účastník/ Partner/ Hlavní partner pozici Partner
- výběr místa pro stánek podléhá časovému pořadí, v němž byla potvrzena objednávka partnerství
Info ohledně stavby výstavních stánků
- velikost výstavního prostoru: 2,5x 2 m
- vybavení připravené produkcí: 1x stůl, 2x židle
- termín přípravy stánků: středa 23. 4. 2025 od 16:00
- vstup do konferenčního sálu: středa 23. 4. 2025 od 18:00
- uzavření prostor pro přípravu: středa 23. 4. 2025 ve 22:00
- vlastní vybavení: prodlužovačka
- POZOR: stavba všech expozic musí být dokončena ve středu 23. 4. 2025 do 22:00 hodin!
Materiály do tašek pro účastníky
- nově bude připraven prostor pro umístění materiálů, které si mohou účastníci sami a dle své volby vložit do připravených tašek
- termín dodání materiálů: nejpozději ve středu 23. 4. 2025 do 20:00
- počet: 300 - 400 ks (dle vlastního zvážení, zbylé materiály si Partneři mohou vzít po akci zpět)
- maximální akceptovaná velikost: A4 (pokud máte více listů, je nutné je dodat v 1 složce)
- materiály je možné dodat následujícími způsoby:
- zaslat na adresu hotelu s doručením v termínu od 21. 4. 2025 do 23. 4. 2025, zásilka musí být označena "Konference KKDS OLOMOUC 24. 4. 2025"
- předat na místě produkci nejpozději ve středu 23. 4. 2025 do 20:00
Pravidla ohledně přednášek
- všechny společnosti, které mají zařazenou přednášku do programu, mají tuto skutečnost potvrzenu objednávkou
- všechny prezentace budou probíhat ze společného notebooku napojeného na ozvučení a další techniku - NENÍ možné připojit vlastní notebook
- požadovaný formát: ppt
- termín dodání přednášek: pátek 18. 4. 2025
- adresa dodání přednášek: nepasicka@pemcom.cz
Produkci této akce zajišťuje
PEM Communication s.r.o.
Lužná 716/2, 160 00 Praha 6
ID: 284 31 626, VAT: CZ28431626
The company is registered in the Commercial Register by the Municipal Court in Prague, Section C, File 141017
Bank: Raiffeisenbank, account number: 3768529001/5500