KKDS Mikulov 2026
Základní informace
- lokace: Mikulov - Hotel Galant**** (organizátor si vyhrazuje právo změny lokace)
- termín: pondělí 30. 3. až úterý 31. 3. 2026
- počet účastníků až 400 osob
- registrace účasti i ubytování včetně zástupců partnerů probíhá pouze registrací prostřednictvím registračního formuláře
- otevíráme možnost registrovat se na akci v úrovních: BASIC (jen na konferenci bez oběda), STANDARD (jen na konferenci), SUPER (na předprogram v pondělí 30. 3. od 14,00, na Welcome Drink v pondělí od 19,00, na konferenci KKDS včetně účasti na večerním programu v úterý 31. 3.), přičemž každý Partner konference má v rámci partnerského poplatku zahrnuty 2 vstupy SUPER zdarma, pro ostatní zástupce firmy nebo hosty je třeba v registraci správně zvolit, který druh účastnického poplatku objednáte
- prosíme o vyplnění všech položek v registračním formuláři
- prosíme o včasnou úhradu poplatků, v případě opačném si produkce vyhrazuje právo registraci včetně ubytování stornovat
Partnerství
- konferenci KKDS Mikulov mohou podporovat až 4 Hlavní partneři a 30 Partnerů
- každá společnost, která se stala Partnerem konference, má podmínky partnerství uvedené v potvrzené objednávce
- Partner má v partnerském poplatku zahrnuty 2 účastnické vstupy SUPER
- Partner nemá v partnerském poplatku zahrnuté ubytování, ubytování je nutné objednat prostřednictvím registračního formuláře, partnerům garantujeme ubytování v Hotelu Galant**** při registraci do 31. 1. 2026
- v registračním formuláři prosím nezapomeňte správně zvolit pozici v poli Účastník/ Partner/ Hlavní partner
- výběr místa pro stánek podléhá časovému pořadí, v němž byla potvrzena objednávka partnerství
Stavba výstavních stánků
- velikost výstavního prostoru: 2,5x 2 m
- vybavení připravené produkcí: 1x stůl, 2x židle
- termín přípravy stánků: pondělí 30. 3. 2026 od 18:00
- vstup do konferenčního sálu: pondělí 30. 3. 2026 od 14:00
- uzavření prostor pro přípravu: pondělí 30. 3. 2026 ve 22:00
- vlastní vybavení: prodlužovačka
- POZOR: stavba všech expozic musí být dokončena v pondělí 30. 3. 2026 do 22:00 hodin!
Přednáška
- všechny společnosti, které mají zařazenou přednášku do programu, mají tuto skutečnost potvrzenu objednávkou
- všechny prezentace budou probíhat ze společného notebooku napojeného na ozvučení a další techniku - NENÍ možné připojit vlastní notebook
- požadovaný formát: ppt
- termín dodání přednášek: pátek 27. 3. 2026
- adresa dodání přednášek: nepasicka@pemcom.cz
Reklamní materiál
- pro tištěné materiály a drobné dárky bude připraven označený prostor, kde si mohou účastníci sami a dle své volby vložit do připravených tašek nabízené
- termín dodání materiálů: pondělí 30. 3. 2026 do 20:00
- počet: 300 - 400 ks (dle vlastního zvážení, zbylé materiály si Partneři mohou vzít po akci zpět)
- maximální akceptovaná velikost: A4 (pokud máte více listů, je nutné je dodat v 1 složce)
- materiály je možné předat na místě produkci
- připravovat budeme také elektronickou prezentaci reklamních materiálů - max 5 stran (formát .jpg 16:9)
Potřebujete poradit? Kontaktujte nás!
V případě potřeby se na nás neváhejte obrátit. Rádi vám pomůžeme s vyřešením veškerých partnerských požadavků či nejasností. Níže naleznete informace ohledně druhů vstupného, rozložení konferenční haly a dalších realizačních informací.
Produkci této akce zajišťuje
PEM Communication s.r.o.
Lužná 716/2, 160 00 Praha 6
IČ: 284 31 626, DIČ: CZ28431626
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 141017
Bankovní spojení: Raiffeisenbank, č.ú.: 3768529001/5500
Eva Špindlerová
Obrázek
Eva Špindlerová
spindlerova@pemcom.cz
Jednatelka (partnerství)
+420 777 871 591
Markéta Hradecká
Obrázek
Markéta Hradecká
hradecka@pemcom.cz
Produkce (administrativa, partnerství)
+420 728 110 022