Pro partnery

KKDS Mikulov 2026
Základní informace
  • lokace: Mikulov - Hotel Galant**** (organizátor si vyhrazuje právo změny lokace)
  • termín: pondělí 30. 3. až úterý 31. 3. 2026
  • počet účastníků až  400 osob
  • registrace účasti i ubytování včetně zástupců partnerů probíhá pouze registrací prostřednictvím registračního formuláře
  • otevíráme možnost registrovat se na akci v úrovních: BASIC (jen na konferenci bez oběda), STANDARD (jen na konferenci), SUPER (na předprogram v pondělí 30. 3. od 14,00, na Welcome Drink v pondělí od 19,00, na konferenci KKDS včetně účasti na večerním programu v úterý 31. 3.), přičemž každý Partner konference má v rámci partnerského poplatku zahrnuty 2 vstupy SUPER zdarma, pro ostatní zástupce firmy nebo hosty je třeba v registraci správně zvolit, který druh účastnického poplatku objednáte
  • prosíme o vyplnění všech položek v registračním formuláři
  • prosíme o včasnou úhradu poplatků, v případě opačném si produkce vyhrazuje právo registraci včetně ubytování stornovat
Partnerství
  • konferenci KKDS Mikulov mohou podporovat až 4 Hlavní partneři a 30 Partnerů
  • každá společnost, která se stala Partnerem konference, má podmínky partnerství uvedené v potvrzené objednávce
  • Partner má v partnerském poplatku zahrnuty 2 účastnické vstupy SUPER
  • Partner nemá v partnerském poplatku zahrnuté ubytování, ubytování je nutné objednat prostřednictvím registračního formuláře, partnerům garantujeme ubytování v Hotelu Galant**** při registraci do 31. 1. 2026
  • v registračním formuláři prosím nezapomeňte správně zvolit pozici v poli Účastník/ Partner/ Hlavní partner
  • výběr místa pro stánek podléhá časovému pořadí, v němž byla potvrzena objednávka partnerství
Stavba výstavních stánků
  • velikost výstavního prostoru: 2,5x 2 m
  • vybavení připravené produkcí: 1x stůl, 2x židle
  • termín přípravy stánků: pondělí 30. 3. 2026 od 18:00
  • vstup do konferenčního sálu: pondělí 30. 3. 2026 od 14:00
  • uzavření prostor pro přípravu: pondělí 30. 3. 2026 ve 22:00
  • vlastní vybavení: prodlužovačka
  • POZOR: stavba všech expozic musí být dokončena v pondělí 30. 3. 2026 do 22:00 hodin!
Přednáška
  • všechny společnosti, které mají zařazenou přednášku do programu, mají tuto skutečnost potvrzenu objednávkou
  • všechny prezentace budou probíhat ze společného notebooku napojeného na ozvučení a další techniku - NENÍ možné připojit vlastní notebook
  • požadovaný formát: ppt
  • termín dodání přednášek: pátek 27. 3. 2026
  • adresa dodání přednášek: nepasicka@pemcom.cz 
Reklamní materiál
  • pro tištěné materiály a drobné dárky bude připraven označený prostor, kde si mohou účastníci sami a dle své volby vložit do připravených tašek nabízené
  • termín dodání materiálů:  pondělí 30. 3. 2026 do 20:00
  • počet: 300 - 400 ks (dle vlastního zvážení, zbylé materiály si Partneři mohou vzít po akci zpět)
  • maximální akceptovaná velikost: A4 (pokud máte více listů, je nutné je dodat v 1 složce)
  • materiály je možné předat na místě produkci
  • připravovat budeme také elektronickou prezentaci reklamních materiálů - max 5 stran (formát .jpg 16:9)
Potřebujete poradit? Kontaktujte nás!

V případě potřeby se na nás neváhejte obrátit. Rádi vám pomůžeme s vyřešením veškerých partnerských požadavků či nejasností. Níže naleznete informace ohledně druhů vstupného, rozložení konferenční haly a dalších realizačních informací. 
 

Produkci této akce zajišťuje
PEM Communication s.r.o.

Lužná 716/2, 160 00 Praha 6
IČ: 284 31 626, DIČ: CZ28431626
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 141017
Bankovní spojení: Raiffeisenbank, č.ú.: 3768529001/5500

Eva Špindlerová

Obrázek
evaspindlerova
Eva Špindlerová
spindlerova@pemcom.cz
Jednatelka (partnerství)
+420 777 871 591

Markéta Hradecká

Obrázek
marketahradecka
Markéta Hradecká
hradecka@pemcom.cz
Produkce (administrativa, partnerství)
+420 728 110 022